Jadłospis

Dieta podstawowa

18-22.10.2021
  Poniedziałek

I śniadanie

Chleb wieloziarnisty (1 szt), masło (5g), wędlina wędzona wieprzowa (10g) ogórek kiszony (15g)
Herbata zielona [Mleko, gluten, jaja]

II śniadanie

owoc sezonowy

Obiad

Zupa kalafiorowa z zacierką (200ml/40g) [ gluten,seler,jaja,mleko]
Filet z kurczaka duszony w sosie własnym (60g) kasza bulgur (100g)
Gotowana marchewka z groszkiem (60g)
Kompot owocowy (200 ml) [gluten,seler,jaja,mleko]

Podwieczorek

Kisiel truskawkowy (150g)
Wafle ryżowe (2 szt)
Herbata/woda [ mleko,gluten,jaja]

  Wtorek

I śniadanie

Bułka kajzerka (0,5 szt), masło (5g), dżem wiśniowy(25g)
Kakao na mleku świeżym [Mleko, gluten, jaja,kakao]

II śniadanie

owoc sezonowy

Obiad

Zupa koperkowa z drobnym makaronem (200 ml/40g) [ gluten,seler,jaja,mleko]
Pulpeciki wieprzowo-drobiowe w sosie pomidorowym (60g) Kasza gryczana gotowana na sypko (100g) surówka Colesław (60g) Kompot owocowy (200ml) [gluten,mleko, jaja]

Podwieczorek

Chleb pszenny (1szt) masło (5g) twarożek śmietankowy (25g) rzodkiewka (15g)
Herbata/woda [ mleko,gluten,jaja]

  Środa

I śniadanie

Chleb z ziarnami (1szt), masło (5g) wędlina drobiowa z Bobrownik (10g) ogórek zielony (15g)
Herbata owocowa [Mleko, gluten, jaja]

II śniadanie

owoc sezonowy

Obiad

Barszcz czerwony z ziemniakami (200 ml/40g) [ gluten,seler,jaja,mleko]
Naleśnik z serkiem z brzoskwiniami (1szt) Kompot owocowy (200 ml) [gluten,seler,jaja,mleko]

Podwieczorek

Jogurt naturalny (150g) granola zbożowa z owocami (25g)
Herbata/woda [ mleko,gluten,jaja,orzechy]

  Czwartek

I śniadanie

Płatki zbożowo-miodowe (25g) na mleku świeżym (200ml) weka (1 szt), masło (5g), kiełbasa krakowska (10g) sałata zielona (5g) Herbata czerwona, [Mleko, gluten, jaja,miód ]

II śniadanie

marchewka do chrupania (50g)

Obiad

Zupa pomidorowa z ryżem (200 ml/40g)[ gluten,seler,jaja,mleko]
Kluski śląskie (100g) gulasz drobiowy (60g) surówka z czerwonej kapusty (60)
Kompot owocowy (200ml) [gluten,jaja,mleko]

Podwieczorek

Bułka grahamka (0,5szt) masło (5g) ser żółty (10g) papryka świeża (15g)
Herbata/woda [ mleko,gluten,jaja]

  Piątek

I śniadanie

Chleb z ziarnami (1 szt), masło (5g), twarożek z tuńczykiem i szczypiorkiem (25g), ogórek zielony (15g)
Herbata zielona [Mleko, gluten, jaja]

II śniadanie

owoc sezonowy

Obiad

Krem marchewkowo-dyniowy z grzankami (200ml/15g) [ gluten,seler,jaja,mleko]
Makaron (100g) z białym twarogiem (50g) i sosem jogurtowo-truskawkowym (50g)
Kompot owocowy (200 ml) [gluten,jaja,mleko,]

Podwieczorek

Chleb graham (1szt) masło (5g) pasta jajeczno- drobiowa (25g) pomidor (15g)

Herbata/woda [ mleko,gluten,jaja]

Prywatne przedszkole międzynarodowe Pod Magnolią